wtorek, 20 stycznia 2009

the walking dead


ostatnio czytałem komiksy z serii "the walking dead" (u nas wydali część tego jako "żywe trupy"). niestamwita rzecz! 
postanowiłem więc zrobić ilustracyjkę w podobnym klimacie - oczywiście przepuszczoną przez moją komercyjnie plastikową wyobraźnię. dodatkowo chciałem, dla jaj, zrobić rysunek całkowicie za pomocą kompa, bez żadnego analogowego zaczątka w postaci nawet szkicu.
jak to wyszło, sami widzicie - żadna rewelacja. miałem zupełnie inne tego wyobrażenie, kiedy zaczynałem. już w połowie drogi wiedziałem, że zmierzam w złym kierunku i że nie o to mi chodziło. no, ale cóż - zdecydowałem skończyć, bo wiadomo - lepiej popełnić błąd i się czegoś dzięki temu nauczyć, niż pozostać w swerze rozważań "co by było, gdyby...?"
może następnym razem mi się uda...
aloha!

Brak komentarzy: